Bernts rotehodes utløp

07 desember 2004

The julekalender: Luke 5

Litt forsinket denne gangen. Ikke noe morsomt denne gangen. Men noe som har befridd meg fra veldig mange irritasjoner. Det hele begynte etter at jeg fikk min egen telefon. De ringte en gang i måneden eller så. Det var greit. Men plutselig skjedde det oftere. Plagingen tiltok. Etter at de ringte på mobilen to ganger i løpet av en uke, mens jeg var veldig opptatt med noe på jobb - ja da gikk det over streken. Da stoppet jeg dem.

Av og til er jeg glad for at vi bor i et velorganisert samfunn, i stedet for USA og sånn - hvor det er umulig å bli kvitt dem. Telefonselgere altså.

Tast inn personnummeret ditt, klikk av to steder og så klikk lagre. Etter tre måneder hører du dem aldri igjen. Så fort, så enkelt.

NB: Bor dere flere i samme hus, må alle gjøre samme operasjonen.