Bernts rotehodes utløp

01 juni 2005

Konsert: P3sessions med Royal Rooster, Brimstone, Magnet og Big Bang live

Det er ikke sikkert det beste i livet er gratis, men det beste av det som er gratis er fullt på høyde med det dyreste du kan kjøpe for penger. I dag har jeg sett de nevnte band, og dette er min opplevelse:

  • Royal Rooster serverer bra rock. Men bra rock har vi hørt før.
  • Brimstone serverer ganske kul rock, et stilig sound, dette er musikk jeg vil anbefale deg å sjekke ut. De gav visst ut ei plate i går.
  • Magnet spiller som tidligere nevnt fin, men ganske kjedelig musikk. Så også denne gangen.
  • Big Bang spiller kul rocka musikk. Jeg ble ikke fanget av musikken før de begynte på den siste sangen, som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på (hjelp?). Men da ble jeg til gjengjeld skikkelig revet med. Jeg tror det skjer noe spesielt når musikere spiller sanger som betyr noe for dem. Før de begynte å spille den, takket Mr. Greni P3 for å ha hjulpet frem gjennombruddet deres ved å spille den på radioen. Nei, det var ikke Girl in Oslo, den kom ikke før under ekstranumrene.

4 Comments:

  • Heldig-grisen! Tenk at jeg satt her hjemme og helt glemte at jeg kunne ha hørt på slikt på radio. Jaja, sånn er livet ;)

    By Blogger Trine, at 2. juni 2005 kl. 01:03  

  • Nå skal ikke du komme her og si at Magneten er kjedelig, for det er han ikke. Han er det beste om dagen

    By Anonymous Anonym, at 9. juni 2005 kl. 18:26  

  • Hei anonyme venn. Magneten er en flott fyr! Morsom på scenen, og så lager han pen musikk. Som.. .. jo.. er litt småkjedelig. Beklaager. Har du hørt Damien Rice?

    By Blogger Bernt, at 10. juni 2005 kl. 02:12  

  • Hei igjen,
    Ja denne Damien Rice er en skikkelig sutrete fyr. Ikke noe særlig. Best å holde seg til Magneten. Det er tross alt han som er best.

    By Anonymous Anonym, at 15. juni 2005 kl. 17:51  

Legg inn en kommentar

<< Home